vineri, 4 februarie 2011

De dragoste

Ucide-ma cu tandrete pana-mi pierd suflarea,
Aripi sa-mi creasca,sa-nfrunt nemurirea,
Stinge-mi vapaia sub mana fierbinte
Ce trece pe trupu-mi cuprins de iubire.
Saruturi fugare sa-mi mangaie ochii,
Sa-ti simt fiinta, sa simt cum te-apropii
De sufletu-mi dornic cazut in deriva.
Ucide-mi tristetea, pe culmi ma ridica.
Ucide-mi inima cu soapte fierbinti
Spuse in zile si lungile nopti,
Acopera-mi trupul cu trandafiri,
Ia-mi rasuflarea pierduta-n trairi.
Ucide-mi dorul ce arde mocnit
Cu tandretea din tine, suflet iubit.
Renasca speranta ucisa de lacrimi,
Sa uit durerea, sa uit de patimi.
Ucide-ma cu tandrete, ucide si timpul
Cu vorbe, atingeri de mult uitate,
Omoara-mi noaptea ce-mi acopera gandul,
Daruieste-mi tandrete, ucide-ma-n soapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu