vineri, 4 februarie 2011

DE DRAGOSTE

Roua zorilor de pe buzele tale sa o beau as vrea
Sa-ti simnt caldura trupului tau atata de divin
Sa ne iubim pe un covor de trandafiri de am putea
Si sa adorm cu gandul la tine in brate macar putin .
Pe altarul dragostei eu inima-mi azi ti-o daruiesc
Caci te iubesc, sa stii mai mult decat orice pe lume
De am sa mor intro anumita zi, nu o sa uit sa te iubesc
Esti floarea ce a-nflorit la mine in piept ,esti o minune.
Eu te doresc, imi esti atat de frageda si draga la iubit
Mereu plutesc pe norii iubirii spre minunatul paradis
Sa fii mereu alaturea de mine este tot ce mi-am dorit
Tu-mi faci zilele senine si le pastrez si noaptea-n vis .
M-ai subjugat asa usor cu a ta iubire atat de tandra
Si ma ridici pe culmi de fericire de mine neumblate
Viata-mi ti-o voi daruii ,de-a mea iubire sa fi mandra
Iar ce-a fost mai rau sa-mi fie amintiri demult uitate
Mai fericit de atat nu pot ca sa mai fiu vreodata
Vom fi uniti pe veci in cuget si simtiri pagane
A noastra iubire pe asta lume este cea mai minunata
Cuvantul iubire pentru noi a fost rostit intaia data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu