marți, 25 octombrie 2011

HAI SA NE JUCAM !

Hai sa ne jucam de-a toamna; Tu – o gura de vant , eu – un pumn de praf , Tu – o cupa cu flori , eu – un brat de frunze... Tu – o lumanare alba , eu – un caus de ploaie , Tu – un ilic pe cerga , eu – o ceata de noapte… Le vom amesteca pe toate intr-o clepsidra sferica Le vom stropi cu putina bruma de rau , Le vom cresta cu cutitul ca pe o aratura tarzie , Si le vom baga la cuptor... Ce va sa fie? Ce va sa fim? Nu stiu , dar iarna bate la usa...***********************************************************************************************************************************************************Hai sa ne jucam , vrei? Eu ma voi juca de-a cuvintele , tu de-a fara ele , Eu am sa le asez pe raftul din camera cu gutui Tu ai sa le imprastii puful galben dincolo de Far... Eu am sa le frig la soare , tu ai sa arunci nisip peste ele , Eu am sa cladesc calapoduri de silabe , tu ai sa le rupi , Eu am sa le asez in copaci sa tremure in loc de frunze Tu vei sulfa vantul sa se tomneze toate... Eu voi merge la coafor cu ele sa le darui curcubee , Tu vei fulgera prin ferestile budoarului vampiri renascuti... Si cand va incepe sa ploua cu pestisori de apa dulce Vom matura tacerile dintre ele , fara sa le spunem nimic. Hai sa ne jucam , vrei? ( Adrian Popescu-din Craiova-24 octb,20011)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu